söndag 30 september 2012

Provvandrat mina nyaste stavar

Jag tyckte det var kul att testa dom nyaste stavarna, så jag gick ut från min bostad och ut mot Campingen.
Det fanns en del höstcampare, många drog hem och lika många kom hit.

 Härute till vänster om badplatsen, sitter en familj och fikar.
Längst bort skymtar en "förort" till Lidköping, kallad Vänerblick.

Jag vände och gick mot Småbåtshamnen. Brukar gå på den här piren och så vänder jag längst bort.
I bakgrunden reser sig Kinnekulle och sjön här är Kinneviken, en del av Vänern.

Det är här, som jag brukar runda.
Min tur med stavarna blev dryga halvmilen. Så jag är nöjd. 
Allting klaffade som de skulle.
En riktigt fin höstdag, 13 grader och en hel del sol.
Jag kunde t.o.m. sitta lite på min balkong och njuta, när jag kommit hem.

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder från din vandring! Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Så bra att du är nöjd med stavarna!
    Idag var det riktigt härligt att promenera ute.
    Håller med: fina bilder som du har tagit!

    Ha det gott!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är glad att jag hittade rätt till slut!
      Tack och kram♥

      Radera