lördag 11 augusti 2012

Väderprognos för Santiago de Compostela mitten av augusti...

Søndag12. augustMandag13. augustTirsdag14. augustOnsdag15. augustTorsdag16. augustFredag17. augustLørdag18. augustSøndag19. augustMandag20. august
RegnRegnDelvis skyetDelvis skyetDelvis skyetKlarværKlarværKlarværKlarvær
17°19°20°20°19°20°25°27°27°
Bara en liten uppfattning om vädrets växlingar i Norra Spanien.

Ibland är det inte långt ifrån Sverievädret.
Så, bara att konstatera att jag har väl vanan inne......

6 kommentarer:

  1. Det är bara att hoppas att du får ett behagligt väder när du är där.

    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, får tro det, fast garderar mig.
      Kramis♥

      Radera
  2. Ja, det där är ju som svensk sommar ungefär. Hoppas du får bra väder! När är det du åker? Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas kan man, sända en önskan!
      Jag åker i mitten på oktober, alltså bara två månader kvar!
      Kram♥

      Radera
  3. Jättefin blogg du har här, och intressant. Ska bli spännande att följa :) Läste Shirley MacLaines bok El Camino för några år sen, en bra bok. Du är modig <3
    Hoppas det bli fint väder, om inte så verkar det som det sker mycket under tiden man vandrar.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vet att Shirley gått Caminon också, kanske ska ta och låna den!
      Jag tycker det är roligt att befästa mina tankar och förberedelser, tillhör själaarbetet.
      Kram♥

      Radera