lördag 4 augusti 2012

Lite info för nya läsare

För nytillkomna läsare av min Pilgrimsblogg vill jag bara tala om att jag började skriva på den här bloggen den 1 juli i år.

Det finns till idag 26 publicerade inlägg och man kan efter varje sidvisning längst ner på bloggen klicka på "äldre inlägg", så kommer man med från början.
Jag har försökt att ge svar på så mycket som jag kan, allt eftersom.

En del har jag inte vetat just då jag skrev, men det liksom växer fram.

Jag läser mycket om hur andra har haft det och det finns en uppsjö att läsa på nätet.

Det som är lite kul är att det finns läsare, inte bara från Sverige, utan från USA, Ryssland, Spanien, Finland, Tyskland, Norge, Storbritannien, Slovakien och Irland.
Dom får ju lätt översättningar genom Google, fantastiskt! Och dom kanske är blivande pilgrimer, vem vet?

2 kommentarer:

  1. Har du testat någon gång hurdana översättningarna är? Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har jag gjort, och dom är lite skrattretande ibland. Men man kan förstå innebörden ändå, annars vet jag inte varför så många återkommer ifrån utlandet och läser. Jag tror inte alla kan svenska. Kram!♥

      Radera